088 - 563 5 563 Klant login

Werken bij

Vacature: salaris- en HR administratie

Ter versterking van ons team in Veghel zijn we op zoek naar een collega voor de salaris- en HR-administratie. Je eerste prioriteit ligt bij de salarisverwerking. Onze chauffeurs rijden eendaagse en meerdaagse ritten binnen heel Europa. Ze werken op wisselende tijden en jij hebt de dankbare taak om ervoor te zorgen dat iedereen elke maand netjes op tijd het juiste salaris krijgt. Daarnaast zorg je dat het pensioenfonds de nodige gegevens krijgt. Bij UWV dien je aanvragen in voor bijvoorbeeld betaald ouderschapsverlof. Verder ondersteun je onze HR Manager met een aantal administratieve taken. Het betreft een nieuwe functie die je gedeeltelijk zelf nog vorm kunt geven. Wat willekeurige taken waar je aan zou kunnen denken: het in dienst melden van nieuwe medewerkers, het verzorgen van de aanmeldingen voor opleidingen, de communicatie met sollicitanten, ondersteuning bij projecten, het maken van de maandelijkse managementrapportage, etc. Ben je handig met AFAS Online? Dan zou je ook een stukje functioneel beheer op je kunnen nemen.
 

We zijn een 24/7 organisatie. Op kantoor komen heel regelmatig mensen binnen lopen. Een dag is nooit saai. Je beantwoordt vragen van chauffeurs over hun salarisstrookje. Je helpt een collega die een declaratie in wil dienen. Afwisselend staan jij en je collega’s iedereen te woord die zich met een (algemene) vraag op kantoor meldt.

Om beurten organiseren we 2 keer per jaar een gezellig teamuitje voor alle collega’s op kantoor in Veghel en in Beugen.

Wat vragen wij?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met salarisverwerking. Bij voorkeur ben je in bezit van een Praktijkdiploma Loonadministratie (of vergelijkbaar diploma)
  • Kennis van de CAO Beroepsgoederenvervoer is een pre.
  • Ervaring met AFAS Online is een pre.
  • Je kunt zelfstandig en nauwkeurig werken.
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar


Wat mag je van ons verwachten?

  • Een functie die je deels zelf nog vorm kunt geven
  • Salaris conform CAO Beroepsgoederenvervoer
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Als fulltimer krijg je minimaal 27,5 vakantiedag op jaarbasis.
  • Zelfstandig en afwisselend werk.
  • Plaats in een klein, gezellig team met de sfeer van een familiebedrijf.

 

Is je interesse gewekt? Stuur jouw reactie dan naar solliciteren@bksneltransport.nl We maken graag tijd voor een kennismakingsgesprek.

Heb je eerst nog een vraag? Bel dan met Carola, onze HR Manager. Zij is rechtstreeks bereikbaar via telefoonnummer 088 563 55 55. Meer info over ons vind je op onze website www.bksneltransport.nl

”Je bent niet zomaar chauffeur. Je bent BK chauffeur.”
Contact